Het JUMO variTRON automatiseringssysteem ontwikkelt zich verder

Meer flexibiliteit dankzij 3 nieuwe modules

Het JUMO variTRON automatiseringssysteem onderscheidt zich door zijn hoge snelheid en modulaire bediening. 3 nieuwe modules bieden het systeem nog meer flexibiliteit.

Downloads voor persbericht

Persbericht (Duits)
(DOCX, 242.9kB)
Persbericht (Engels)
(DOCX, 163.9kB)
Persfoto
(TIF, 5.66mB)
Visitekaartje
( VCF, 246B)

De 32-Kanaals Digital I/O Module  biedt 32 kanalen. Daarvan zijn er 17 standaard geconfigureerd als vaste digitale uitgangen. Tot 3 optionele plug-in kaarten kunnen er worden gebruikt om elk 5 digitale in- of uitgangen toe te voegen. De digitale ingangssignalen kunnen verder verwerkt worden in het JUMO variTRON automatiserings­systeem. De schakelaars worden gevisualiseerd door middel van LED-displays.

De nieuwe 2-Poorts router module breidt de centrale eenheid van de JUMO variTRON uit met 2 systeembus uitgangen. Zo kan de systeembus aan de eveneens nieuwe 3-Poorts router module over een afstand van maximaal 100 meter, op andere dinrails in dezelfde, of in andere schakelkasten, worden overgedragen. Dit maakt het mogelijk in- en uitgangsmodules te verdelen en het automatiseringssysteem decentraal in te richten. Voor speciale toepassingen kan adressering via draai-codeerschakelaars worden gerealiseerd.

Bij alle 3 de modules is een snelle bedrading van de bedrijfsspanning en de systeembus mogelijk door de modules eenvoudig in elkaar te steken.

Heeft u nog vragen?

Saskia van der Laan +31 294 49 14 91 +31 294 49 14 91