VEILIGE EN FLEXIBELE DATAOPSLAG MET JUMO LOGOSCREEN 601

Een recorder voor alle situaties

De nieuwe JUMO LOGOSCREEN 601 is een flexibele recorder met maximaal 6 interne analoge meetkanalen. De hoge mate van interfaceflexibiliteit maakt het gebruik ervan voor verschillende toepassingen mogelijk. Denk hierbij aan toepassingen in de industriële ovenbouw en in de farmaceutische, voedsel-, water- en afvalwaterindustrie. Individuele aanpassingen aan uw eigen toepassing kunnen worden gemaakt met behulp van ST-code.

Downloads voor persbericht

Persbericht (Duits)
(DOCX, 96.1 kB)
Persbericht (Engels)
(DOCX, 121.8 kB)
Persfoto
(JPG, 606 kB)
Visitekaartje
( VCF, 246B)

De bediening van de recorder gebeurt via een kleurendisplay met touchscreen. De universele meetingangen zijn ontworpen voor RTD-temperatuursensoren, thermokoppels en standaardsignalen.

Bij de ontwikkeling van de nieuwe recorder werd bijzondere nadruk gelegd op beveiliging. Het apparaat biedt de hoogste mate van beveiliging tijdens data-acquisitie door manipulatiedetectie op basis van de nieuwste hash-algoritmen met digitaal certificaat. Een beveiligingsmanager maakt FDA-conforme gegevensregistratie mogelijk. Een optionele afsluitbare achterwandafdekking maakt gebruik in industrieën met hoge veiligheidseisen mogelijk.

Afhankelijk van de versie heeft de JUMO LOGOSCREEN 601 tot 12 individueel schakelbare digitale in- / uitgangen, 6 digitale ingangen, 2 analoge uitgangen als spanningsuitgang 0 tot 10 V of stroomuitgang 0 (4) tot 20 mA, 1 relaisuitgang en tot 2 tel-ingangen. Interfacestandaard: RS232 / 485 voor barcodescanner, Ethernet en USB (host / apparaat), evenals RS485 / TCP voor Modbus-client en -server. De optionele PROFINET IO-apparaat interface maakt de verzending en opname van maximaal 24 analoge en 24 digitale processignalen mogelijk.

Door de flexibele batchregistratie kunnen belangrijke productiegegevens veilig worden opgeslagen en gearchiveerd voor latere evaluatie van productieprocessen. Er zijn maximaal 6 klantspecifieke processchermen beschikbaar voor het visualiseren van de installatie of weergave van de proces statussen.

Haben Sie noch Fragen?

Saskia van der Laan +31 294 49 14 91 +31 294 49 14 91